Prowadząc sklep warto skupiać się na odpowiednim oznaczeniu jego lokalizacji. Wszystko po to, aby nowy klient łatwo odnalazł adres, a obecny mógł go polecić. Niezależnie od tego, czy lokalizacja Twojego sklepu to ruchliwa ulica czy ciche osiedle – odpowiednia identyfikacja to klucz do sukcesu.

Prowadząc sklep warto skupiać się na odpowiednim oznaczeniu jego lokalizacji. Wszystko po to, aby nowy klient łatwo odnalazł adres, a obecny mógł go polecić. Niezależnie od tego, czy lokalizacja Twojego sklepu to ruchliwa ulica czy ciche osiedle – odpowiednia identyfikacja to klucz do sukcesu. Jednak oprócz narzędzi do wyróżnienia sklepu na ulicy, przedstawimy także elementy identyfikacji, które pozwolą skutecznie poinformować klientów o prowadzonych promocjach. Zapraszamy do lektury.

Systemy wystawiennicze zewnętrzne – daj znać o sobie okolicy!

Zastanów się, co sprawiło że ostatnio zwróciłeś uwagę na sklep lub lokal, który nie był Ci dotąd znany. Jakie elementy reklamy sprawiły, że spojrzałeś na baner czy na flagę reklamową. Jest to bardzo dobrą praktyką, bowiem adaptacja rozwiązań konkurencji jest dobrym sposobem by zacząć wyróżniać się w okolicy. Jednak należy pamiętać o różnicy pomiędzy adaptacji i inspiracji, a kopiowaniu nieefektywnych rozwiązań.

Jeśli nie chcesz inspirować się innymi, możesz spróbować sam zaprojektować cały przekaz reklamowy, który będzie na tyle oryginalny, że skupi uwagę nowych klientów. Warto jednak zaciągnąć porady lub wziąć do współpracy agencję albo specjalistę od marketingu, aby twoje działania i koszty jakie w związku z nimi zaciągniesz będą odpowiednio wydane.

Jakie elementy reklamy warto wykorzystać?

  • Banery
  • Flagi reklamowe
  • Szyldy
  • Odpowiednią kolorystykę
  • Plakaty
  • Ścianki reklamowe
  • Wskazówki dojazdu

Systemy wystawiennicze wewnętrzne – gdy klient już wejdzie…

Pierwszy krok wykonałeś właściwie i klient zauważył Twój lokal i wszedł do środka. Wszystko teraz zależy od kilku elementów, z których jeden jest najważniejszy – pierwsze wrażenie. Składa się na nie wiele czynników: odpowiednia obsługa, dobry wystrój wnętrza oraz odpowiednia identyfikacja firmowa.

Jeśli skupisz swoją uwagę na tym, aby ktoś kto wejdzie do siedziby Twojej firmy lub do Twojego sklepu wiedział, że to TA konkretna firma i skojarzy kolorystykę i wystrój z marką – wygrałeś. Właśnie to jest kluczem do pozyskiwania i utrzymywania klientów. Reszta leży w kompetencji obsługi, poziomu cen oraz jakości oferowanych produktów lub usług.